shiit O.o

shit, har glömt att ja är skyldig jennistar en present från henne's önskelista :O

ja som bara har:


snälla kolla mina filmer!!!!!!! :)
behövs verkligen, men jenni ja lovar, ska ge dej en present, lovar att inte glömma bort! :*

plus att ja verkligen verkligen verkligen behöver:


skulle bli över-lycklig om ja fick dä här håret!

ja måste köpa en ny mun också :o
& så är ja skyldig .:Jenni:. & Victoria<3<3<3 en header :P <3
för att dom gav mej sakerna från listan till min "emo" look :D

så nu ska ja fixa lite här, shiit :O

lyssna på; Välkommen in - Veronica Maggio den är super bra! :)


vart tog min sommar vägen? :(
på posklovet gick man i shorts & linne med jonna, & nu får man gå med tjock tröja & skin-jacka med azriz & tossan & äpplet  xP <3

& i åtvid /åtvidaberg/ vare typ 10 cm tjock snö :O dä är inte riktigt klokt?!

nu har ja hittat en till sak, som kan gå & sova i tusen år, & dä är....SNÖ'N & HAGLET! :(


jonna, rikg mej när du ser de här, du ville snacka? :) <3
finns alltid!


nu måste ja gå, ska käka taco ( (L) )

hejdåå, & snälla-snälla ge mej håret & kolla gärna på mina filmer!

puss om ni gör dä! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0